Illusztráció, mese, lelki egészség

Lelki egészség

2016. március 25. 15:32 - Capmaci

Hogy mit tudok én a lelki egészségről?

Egészen biztosan keveset.

Örök izgalmas fejlődés és kutatás önmagamban.

Amit megéltem, azt itt leírom, nektek, szeretettel. Magamnak is írom, mert ezáltal is változok.

Az átutazó - Mikor elkezdtem írni, mesének indult. Az ötödik mondat után viszont azon kaptam magam, hogy édesapám tulajdonságaival ruházom fel a főszereplőt. Itt megálltam egy pillanatra, aztán úgy döntöttem hagyom kijönni azt, ami bennem van. Így már tudatosan neveztem el Bandinak a manót, édesapámról. Nekem ez az írás segített pontott tenni egy három éves folyamat végére, fogadjátok szeretettel. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csodaember.blog.hu/api/trackback/id/tr588525784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása